Główna | Oferta | Aktualności | Prasa o nas | Kontakt



  Nawigacja
O Firmie
Przepisy
Referencje
Dystrybucja
Magiczne miejsca
  Konkurs
Spotkanie ze ślimakiem
I eliminacja
Katowice 14-07-2004
I eliminacja
Katowice relacja
II eliminacja
Koszalin 28-08-2004
II eliminacja
Koszalin relacja
III eliminacja
Łódź relacja
IV eliminacje
Poznań 05-10-2004
IV eliminacje
Poznań relacja
V eliminacje
Zakopane 02-12-2004
V eliminacje
Zakopane relacja
VI eliminacje
Szczawno 18-02-2005
VI eliminacje
Szczawno relacja
VII eliminacje
Mikołajki 15-04-2005
VII eliminacje
Mikołajki relacja
VIII eliminacje
Warszawa 07-05-2005
VIII eliminacje
Warszawa relacja
Finał ślimaka
Warszawa 24-05-2005
Finał ślimaka
2005 - relacja
Regulamin
Stanowisko konkursowe
Zgloszenie uczestnika
Lista finalistów
  Reklama
 
 Regulamin konkursu

Regulamin konkursu
"Spotkania ze ślimakiem"


1. Konkurs jest konkursem ogólnopolskim i będzie trwał od lipca 2004 roku do maja 2005 roku. Składał się będzie z dwóch etapów, pierwszy etap to konkursy regionalne - eliminacje z których pierwsze dwa miejsca spotkają się w wielkim finale 24 maja 2005 roku .

2. Harmonogram cyklu spotkań:
- 14 lipca 2004 województwo śląskie i opolskie - Katowice - Restauracja La Cantina
- 28 sierpień 2004 województwo zachodnio-pomorskie i pomorskie - Biesiekierz k/Koszalina - Hotel Atlantic
- 15 wrzesień 2004 województwo łódzkie - Łódź - Restauracja Łódzkiego Klubu Biznesu
- 5 październik 2004 województwo wielkopolskie i lubuskie - Poznań - Hotel Restauracja Brovaria
- listopad 2004 województwo małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie - Zakopane*
- luty 2005 województwo dolnośląskie - Wrocław*
- marzec 2005 województwo mazowieckie i lubelskie - Warszawa*
- kwiecień 2005 województwo warmińsko- mazurskie, kujawsko- pomorskie, podlaskie - Mrągowo*
- 24 maj 2005 - finał konkursu w formie gali w Warszawie*

3. Organizatorem konkursu jest firma Ślimaki PL 40-035 Katowice ul. Plebiscytowa 1

4. Patronat kulinarny nad imprezą objął Klub Szefów Kuchni oraz regionalne oddziały Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kucharzy i Cukierników.

5. Patronat medialny objęły portale internetowe Papaja.pl i Gastrona.pl oraz czasopismo branżowe "Przy stoliku".

6. Uczestnikami konkursu mogą być kucharze pracujący aktualnie w zawodzie bez względu na zajmowane stanowisko i wiek. Organizator zastrzega sobie start ekip restauracji lub hoteli które są współorganizatorami w danym regionie, ale daje możliwość startu w eliminacjach odbywających się w innym regionie.

7. Każda ekipa startująca musi składać się z dwóch osób w tym szefa i kucharza pomocnika.

8. Uczestnicy konkursu będą mieli do przygotowania sześć przystawek i sześć dań głównych w czasie 60min. Na rozłożenie się i ustawienie stanowiska pracy każda z ekip będzie miała 15 min i czas ten nie będzie wliczany do czasu przygotowanych dań. Jeżeli uczestnicy nie zdąża przygotować dań w określonym czasie zostaną naliczane punkty karne i tak za pierwsze 5 min opóźnienia 5pkt , za 10 min 10pkt 15min opóźnienia dyskwalifikacja. Podstawowym składnikiem przygotowywanych dań muszą być ślimaki. Organizator konkursu zapewnia ślimaki w ilości 1 puszkę po 48szt, 1 puszkę 24 sztuki oraz 24 muszle na każdą z ekip. Wszystkie produkty użyte do przygotowania dań muszą być w postaci surowej , tylko warzywa użyte do przygotowania dań mogą być wcześniej obrane.

9. Organizator zapewnia podstawowy sprzęt : kuchenkę elektryczną dwupalnikową, stanowisko robocze, piec konwekcyjno - parowy. Drobny sprzęt oraz zastawę potrzebną do konkursu każda z ekip przywozi swoją.

10. Jury konkursu tworzą dwa zespoły - jury profesjonalne 3 osoby i jury degustacyjne 3 osoby.

11. Jury profesjonalne to uznani szefowie kuchni i\ lub kucharze czynni zawodowo. Przewodniczącym jury wszystkich edycji będzie Pan Michel Labarre - prócz edycji wielkopolskiej - pozostali członkowie jury to szefowie kuchni wybrani z poza województwa, w którym odbywa się konkurs. Jury degustacyjne składać się będzie z przedstawicieli mediów i sponsorów z poszczególnych regionów.


12. Jury profesjonalne będzie oceniało następujące etapy konkursu :
- organizacja i wykorzystanie czasu pracy 0-20pkt
- kreatywność i wykorzystanie produktów 0-20pkt
- wygląd i smak 0-20pkt
- wykorzystanie technik kulinarnych 0-20pkt
- technikę pracy i czystość na stanowisku 0-20pkt

13. Jury degustacyjne będzie oceniało następujące etapy konkursu:
- wygląd potrawy 0-20pkt
- smak potrawy 0-20pkt

14. Jury profesjonalne wyłoni trzech zwycięzców na podstawie łącznej ilości punktów,
Dwie pierwsze drużyny przejdą do finału. Jury degustacyjne przyznaje jedno miejsce - wyróżnienie drużynie która przygotuje najsmaczniejsze danie.

15. Każdy z uczestników otrzyma dyplomy uczestnictwa, a zwycięzcy poszczególnych
eliminacji drobne nagrody od sponsorów.

16. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do publikacji danych osobowych
uczestników konkursu, nazw, przepisów oraz wykorzystywanie zdjęć wykonanych
podczas konkursu w tym zdjęć osób i potraw.

17. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyn

* - o miejscu w którym będzie odbywał się konkurs będziemy informowali na bieżąco


Copyright: 2004 Piotr Burda & Ślimaki PL
Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie całości, części serwisu, bez zgody redakcji zabronione